2013年9月26日星期四

沙巴遊~~2013-Sept-9

Day 2
今日book左去美人魚島約7點係lobby 等,點知6點半導遊打黎話天氣唔好要取消. 改明天.so今日就改左睇塋火虫. 好彩我仲未落去食早餐姐, 唔係都唔知等到幾時.



So 今朝雖然早左一點起身, 但可以慢慢咁嘆下個早餐, 加上呢間酒店好多blog 友都好like佢個早餐, 事實上真係又多選擇又幾好食ge, 煎蛋都有2,3個人去做, 唔洗等好耐.
食完早餐就去enjoy下佢個泳池, 加上陽光未係好猛, 不過佢個泳池都好深水, 一落去就1.5m 行多兩步就1.6,7m. 玩完之後上房梳洗下,訓一陣又出去食lunch 6.



lunch食怡豐喇唦&香菇雞飯.then 就係酒店等導遊接我地去親親塋火虫6.

全程都係坐船睇, 好似去左阿馬遜森林咁. 幾正.首先睇長鼻猴, 原來真係要戴望遠鏡sin 睇到, 因為佢地係成2.30尺樹高, 有時又比d 葉姐偽, 好難睇, 天差不多黑就睇塋火虫.

其實就係同一個地方. 原來同我心目中的塋火虫係完全唔同,我心目中的係好似卡通片咁, 但原來事實係好似一粒米咁, 外形完成唔討好,發光好細,冇種睇完之後悸再睇的感覺.
我仲懶醒知道多蚊蟲, 著定長褲仲著埋襪都竟然比野咬到, 反而我d團友just 貼左蚊貼就冇事.>_<
睇曬野後上岸食dinner.其實都唔差d d野食, 不過都係留番個肚食宵夜.

旅遊車送我地去市中心, 我地就搵野食la. 食old town 叫左咖吷多士& 撈面, 以為咖吷多士會好食過新加坡, 好食過撈面, 但完全相反, 食完個面仲想食多個, 不過明天又要
晨咁早7點morning call, 都係早d返去吧!

沒有留言:

發佈留言